Minikmucizem_ bir doktorun sadece cerrahligi değil insanlığı, ilgisi hastasına yakınlığı samimiyeti, bilgisi,tecrübesi, öngörüsü olacak. Bebegimin kalbi durmuştu, esimle en kötü olduğumuz zamanda bir sıcaklık göremedik ebeler hemşireler çok ilgilendi sağolsunlar. Bebegimizi kaybettikten sonra o acıyla kendimiz araştırdık neden olduğuyla ilgili hangi tahlilleri yaptkralım diye aydın beye söylediğimizde gerek yok en az 3 dusukten sonra yaptirin dedi basindan savdi ama biz yine de yaptırdık bebegimizi patalojiye bile kendi zorumuzla gönderdik. Araştırmanıza gerek yok dedi ama biz dinlemedik diyarbakir, istanbul, ankara gorusmedigimiz prof. Kalmadı. Görüstugumuz doktorlarin, proflarin çogu araştırın dedi ve en son ugur hocayı aramistik telefonla daha muayenesine bile gitmeden o kadar ilgilendi ki sagolsunn sonra muayenrye gittik kagida tek tek yazip şu tahlilleri yaptırın dedi ve bende ileri derece pıhtılaşma cıktı öğrenmeseydik her gebeliğim düşükle sonuçlanacaktı.Iyi ki de aydın beyi dinlemedik yoksa benim bu gebeligimde aynı hüsranla sonuçlanacaktı.