Dilek5555 Kızlar 7 haftalık hamıleyım sağ kasıgım daha sert acaba bebek ordamı sımdıden bellı olur mu kı
Busraaras Dilek5555 yok canım kasığın tam altına ortasına yerleşir o senin over yani yumurtalığın sağdaki sert dediğin o bendede öyleydi ☺
Busraaras Dilek5555 ve şuan elle hissetöen çok zor ama bi kaç hafta sonra yine dokunmayı dene yumurta kadar şişlik olduğunu fark ediceksin şuan ben 13+5 hamileyim göbeğimin altında elma gibi bazen elle hissediyorum ☺
Rain81 Dilek5555 şimdiden belli olmaz ama bende o haftalarda kasıklarım da sertlik yaşıyordum, hatta 12. Haftamda felan sol tarafıma doğru şişlik ve ağrı vardı ama geçiyo hepsi ☺ Normalmiş yani hepsi
aon9161 Dilek5555 benimde komşum der sağ taraf sertse bebek oraya yerleşti erkektir diye eğer solsa kızdır.. kocakarı inanışları tabi 😄 Erkek çıkarsa haber ver 😊😊 bakalım tutacakmı
FatmaSalamBayram Dilek maşallah sen benden de beter deli çıktın 😅 Ben kendime evhamlı paniğim derdim sürekli forumlarda görüyorum seni 😅 İçini azıcık ferah tut canım benim yoksa bu aylar sana da bitmez
Dilek5555 FatmaSalamBayram ılk hamıleleıgım ya bıde aılemden çok uzaktayım hastane olmayan bıyerdeyım herşeyden korkuyorum😂
Minnosunannesi Dilek5555 bende ilk zamanlar hep öyle hissettim hatta ultrasondada hep o tarafa bakar doktorum çünkü pamuğum sağ tarafa yerleşmiş. Ama büyüdükçe ortalanıyor yukarı doğru .