Vanda1gurbetci Merhaba 15 haftalık hamileyim. Doktorum diğer ay için perinatolojiye gitmen gerekiyor dedi. Artık Van da çalışacağım. Van da perinatolojiye gidenler yardımcı olursa sevinirim. Hangi hastaneye gittiniz, nasıl randevu alabilirim?
Svgcn Vanda1gurbetci lokman hekim hastanesi üniversite hastanesine yönlendiriyor sizi. Ama devlette sıra bulabilirseniz orada da yaptırabilirsiniz
elgiz61 Merhaba Güzel Anneler; öncelikle buraya yazan tüm forumdaki annelere çok teşekkür etmeyi bir borç biliyorum. Memlekette kontrole gittiğimde perinotolog ya da radyologa muayene olmalısın dediği andan beri bu forumu okuyorum. Çünkü Hakkari' de görev yapıyorum. Burada perinotoloji bölümü malesef yok. Van' da bu konuda kimler iyi, özel hastaneler yapıyor mu diye araştırdım. Öncelikle Lokman hekim hastanesine sordum. Orada bu konuyla ilgilenen Perinotolojı bölümü yok. Bölge Eğitim Araştırma hastanesi ve Dursun Odabaş Tıp Merkezinde konunun uzmanları bulunmaktadır .Ben MHRS randevu sisteminden Kadın Doğum bölümüne sistem randevu vermedği için alamadım. Şansımı Dursun Odabaş'tan yana kullandım. Gündüz aradım hastanenin telefonu sürekli meşgul dolayısıyla ulaşamadım. Hastanenin hasta hakları birimiyle görüştüm. Hastaneden randevu alabilmeniz için Gece 00:00- 01:00 saatleri arasında aramam gerektiğini söylediler. Ve 30 dakika aramadan sonra hat düştü bir hafta sonrasına Kadın Doğuma randevu verdi. Bu arada burada görev yapan Hemşire Hanım randevu alabilirsen burdaki (Hakkari) kadın Doğumdan randevu alıp sevkli gitmem konusunda bana fikir verdi. ( kendisine burdan çok teşekkür ediyorum) Burdaki kadın doğuma gittim . Durumu anlattım. Van Dursun Odabaş Tıp Merkezi Perinotoloji Bölümüne sevk yaptı. Ve Perinotoloji randevu alma zamanı: Sabaha karşı saat 04:30 sularında hastanenin önündeydik. Bizim önümüzde bir kişi vardı. Önce isminizi listeye yazdırıyorsunuz. Biz erken gittiğimiz için 2. sıraya adımızı yazdırdık, şanslıydık... 1. sırada gelen hasta yakını kimlikleri o topladı ve sıraya koydu. Biz Sabaha kadar hastanede bekledik çünkü ne olur ne biter bilmediğimiz için. Sonrasında saat 08:00' gibi sekreter geldi. kimlik sırasına göre sıraya aldı. Tam 09:00' da bizi içeri almaya başladılar. Bizim doktorumuz Gökçe Naz Küçükbaş'tı. Kendisi çok tatlı ve sempatik bir perinotolog . Kendisine aklınıza takılan bir şey varsa sorabilirsiniz. Burdan kendisine çok teşekkür ediyorum eğer okursa da çok mutlu olurum. Tek tek anlattı . 15-20 dakika sürüyor. Size cd vermiyorlar bize bir tane ultrason kağıdı ve sonuç kağıdını verdiler. Zor, stresli ve uykusuz bir gündü ama muayene olabildik.Eğer uzaktan geliyorsanız ve süreci bilmiyorsunuz süreci sizinle paylaşmak istedim. Umarım burayı okuyan güzel annelere bir faydam olmuştur. Sağlıcakla kalın her zaman... Güzel Rabbim en güzel şekilde en sağlıklı şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin.