Kızlar doktora gittim bebeğim 9+5 günlükmüş bana kalbi iyi herşey yolunda 4 cm gibi bi sayı olmuş dedi bana ekranda gösterince ben bşye benzetemedim 15 martta 12 haftalık olacam bebek daha bşye benzemezken bana cinsiyetini nasıl söyleyecekler 😊 Biraz karışık duygular içine girdim sizce büyür mü cinsiyet için 20 güne kadar şahsen bana karmakarışık geldi doktorlar nasıl popoyu kafayı ayırt eder anlamam 🙈