Lamia_Kolat Merhaba arkadaslar, Gebelik doneminde ishalla karsilasan oldu mu?Dunden beridir cok kotu karnimda agri oluyor ve ishal var.25ci haftamdayim.Kusma ve ya baska hic bir belirti yok sadece ishal birden bire.
Gulsevm Lamia_Kolat aynı haftalardayız ve aynı sikayetler mahvediyor beni tuvalete çıkamıyorum gazımdan dolayı sanci gibi çıkmadı 2 gündür
Nergismert Evet canım oluyor. Suan 35 haftadayız. O haftalar da olabılıyor benım dd olmuştu yani. Ama dr um 1 günden fazla sürer se gel ddmişti. 24 saatı gecmemesi gerekıyormuş😕
Suleymanovs Ben 31 haftalikken olmustu.kotu bi sanci geliyor.tuvalete gidince rahatliyorsan korkulu deyildir.ya soguk almis olmalisin,ya da yediyin bi sey dokunmustur.2 3 gun surdu bende.ilac yazdi doktor.gecti gitti
Lamia_Kolat Suleymanovs Aynen oyle cok kotu sanci geliyor tuvalete gidince geciyor o sanci😐 Birden bire oldu cok normaldim gecenden basladi
Lamia_Kolat Gulsevm Bende canim hic yoktu bugune kadar.Birden bire ishal ve sanci basladi.Inwallah duzeliriz🙏