Kizlar merhaba. 7+3 gunluk hamileyim. Doktorum folik asit kullanmami soyledi hamileligimi ogrendigim ilk gunden beri kullaniyorum. Merak ettigjm ise diger hamile bayanlarin demir hapi felanda kullandigini duydum. Acaba neye gore oluyor o? Yani zorunlu muyoksa belirli bir aydan sonrami veriyor doktor extra vitaminler felan?