Eeeeeeee Arkadaşlar 37+6 Dayım. Az önce lavaboda kanamam oldu ama kıvamı öyle jöle gibi değil daha sulu bi kan. Sonra affedersiniz klozetten kalkınca su geldi eşofmanın ıslandı hatta üstümü değiştirip yattım yine ıslandım yatağa bile geçti. Şuan durdu. Ama hiç sancım yok bu su mudur? Devam etmesi gerekir mi bu kadar mu gelir napmalyım
Pcoslubiranne Eeeeeeee kendi kendine akip gidiyorsa sudur tabi ki de.Benim de cok cok acik pembeydi rengi.Durup durup tekrar akıyordu bacaklarımdan.Anlaşılıyor zatrn su oldugu.Hastaneye gitmeniz gerekiyor eğer suysa.
Bkt501 Sağlık sıhhatle kavuşun bebeğinize, bende anlar mıyım diye şüpheliyim hep... güzel haberlerinizi bekliyoruz