Sehamehmet Yazmoycaktim ama önemli şuan kizlar yeşil akintim vardı doktor bana fitil verdi ve 2.günü şuan tuvalete girdim öylebir yanma ici sis gibi ve pembe çok açık renk pecetede gördüm çok korkum ya nisan falan değil-dir dimi kizlar ta
Gulgulcan Sehamehmet Nişan pembemsi olabiliyormuş canım hiç yaşamadım daha ama inşallah değildir çünkü daha zamanın var bi acile görünsen iyi olacak bide sancin varmi
Sehamehmet Gulgulcan hiç yok ama bana fitil yaptı gibi geliyor bu ilacı kullanan yaşıyormuş durumu öyle okumuştum sabah olsada arasam acile gidip başka tedavi uygulamaları istemiyorum doktorum durumu bildiği için teskkur edrim canım
Sehamehmet Kendi doktorum şuan yoktur sabah olsa ariycam bende böyle durumla karşılaşan oldumu diye yazdım burayada çok az çünkü paniklmek istemedim
FerideGiray Canım aynı durum bende vardı bende 34 +4 teyim bana da fitil verdi ama sonrasında böyle bi sıkıntı yaşamadım bence bi gözükmekte doktoruna danışmanda fayda var
Sehamehmet FerideGiray geçtimi senin canım ilacın adı neo penotron 7 yane var içinde fiilden sonra yaşadım çok fena yanma yaoti kaşıntı şuan bisey yok olursa ararım doktoru artık tedirgin oldum
FerideGiray İlacı adını şu an hatırlamıyorum ama o değildi benim canım benim kullandığımda pakette 3 er tane var 2 paket kullandım hiç öyle bi şikayetim olmadı sadece çok akıntım o ara kokulu ama ben ilaçla beraber o hafta aşırı şu da içtim yanında doktor öyle yapmamı söyledi
Sevkoo Bana bi fitil vermişti idrar yolları enfeksiyonundan zlain denen bi fitil ve tuvalete cikmamla iki defa kanamaya benzer hatta kanama diebilirm ufakda olsa kırmızı leke geldi hemn aradım korkulcak bisey yok fitil yapio dedi ve şükür biseyim yok fitil yapmış olabilir gibi strese girip bebeginede kendine de zarar verme cnm benim hatta fitilin yan etkileri ne baktm onda dahi yazmiyordu