Aysemlg Sezeryandan çıkalı 3 saat oldu agrılarım çok fazla bebeklerimi gala görmedim saat 4 de görebilirmşm eger yüyrsem. 2 ay küvözde kalacaklar inşallah bende doğum hikayemi güZel bi şekilde anlatırım bir gün sağlıcakla kalın🙏
Ozlem2634 Aysemlg cok gecmıs olsun en kısa zamanda saglıkla bebeklerınızı kucağınıza almanızı dılerım
Superfreshlerim Aysemlg geçmiş olsun, gözünüz aydın, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi, Allah sağlıklı uzun ömürler nasip etsin
Sinem0070 Allah Bagislasin yavrularinizi cok özel olmazsa Erken dogum sebebi neydi bende 25 haftalik ikizlerime Hamileyim
Sinem0070 Aysemlg Gecmis olsun ciddi bir Enfeksiyonmuydu ? Bende basindan beri korkuyorum enfeksiyondan ,Allaha Sükür bebeklerinizin kilolari ve haftalari iyi rabbim kucaginiza almayi nasip etsin
Tamam Aysemlg o en uzun 2 ay.Allahın izniyle daha erken toparlanıp kucağınıza alırsınız inşallah.Moralinizi yüksek tutun ,bebeklerinize anne sütü sağıp gönderin
Elif2302 Aysemlg benim de 32+2 de doğdular 2. Gün bugün küvözdeler.Allah bebeklerimize şifa versin.Bize de sabır 😔🤲🏻