FatmaE123 Benım gebelik sürecimi takip eden baska bir doktorum var. Ben medical’i iyi bir hastane olmasından dolayı tercih ettim detaylı ultrason onemlı çünkü. Kendı doktorum Ömer Bey kadın doğum doktoru perinetolog degıl ona gore haberın olsun dedı. Önemlı bişe olsa tekrarlatırdı dıye düşündüm. Oyuzden herhangi bır sıkıntı olmadı. 300tl dısında herhangı baska ucrette vermedım bu arada🤭