ebis bence de hiçbir çaren kalmazsa kendin ücretli olarak al 0.4lük clexane ya da oksapar. 3-4 gün kullandığında bi sıkıntı çıkmaz kullanmam gerekmiyor olsa bile.. kanama gibi bişey olursa Allah korusun o zaman hemen doktora git doz azaltmak gerekebilir. Kanama çoook düşük bi ihtimal ama benim kanama olmuştu doktor doz azaltmıştı aklının kenarında bulunsun diye söylüyorum 😊 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben 4.haftadan beri kullanıyorum 37yi bitirdik şükürler olsun 👍