Seliin enson kontrolde her şey normaldi sabah kasıklarımda sancı var diye aradım ve normal dedi gece gittiğimde de nst de çok hafif sancı olduğu icin hiç bakmadılar bile açıklığa, en son sancılarım 2 dk da bir ve cok siddetliydi o sıra muayene etmek geldi akıllarına yoksa parol ile geçti diyip gidebilirdim 😭