Duygu42 Merhaba arkadaşlar 11+2 günlük hamileyım ikili test yaptırdım sonucu henüz cıkmadı ultrason da ense kalınlığı ölçüldüğünde Dr. 1.6 dedı normal mi sizce yardımcı olur musunuz?