Ebru01 Kizlar doktor progestan fitil verdi. Ve ilk koydugumda sizlama gibi oldu normal biseymi bilginiz varmi. Bide hazneye ne kadar yerlesmesi lazim. Ilk defa kullandım nasil oldu bilmiyorumda
Ozge1907 Ebru01 normal sızlaması ilk koyduğunda oluyor hazneye tam arkaya doğru koyman gerekiyor yoksa dozu az geliyor 👍🏻
sevval55 Ebru01 canım ileri itebildiğin kadar it ben orta prmağımla itiyodum tamamen, en ileri itebilmen önemli sonrasındada kalkma biraz yat geri gelmesin
Sumeyye_g Ebru01 ilk defa koyduysan normal canım tam yerleştiremezsin akıntı gibi dışarı atar oda bi işe yaramaz ite bildiğin kadar it ve sonra uzan kalkma
Duygu42 Normal canım bende kullandım sıkıntı olmuyor sadce akıntı seklınde gelıyor iç çamaşırına o kötü Dr. Ne kadar içe doğru ıtersen o kadar ıyı olur dedı ben kullandım bugün bitti.Cok faydalı bır ilaç kesınlıkle
Gamze5063 Bende hamileligimin ilk üc ayi kullandim bazen zorlanirdim agri yapardi bazende pat diye kayar giderdi😂