Ahmeturas Taneminci normal dogum dusunmediginiz icin mi sezeryana gun aliyrsniz ? Bilmedgmden soruyrm bende 33 haftalgm ve sezeryan istiyorum en basindan beri 👋🏼 Merak ettim
Eeeh1719 Taneminci 39 haftalik alir insallah cnm yani tam haftasiymis gibi gelio bana 39 oglumuda tam 39 haftada dogurmustm sezerynla 😀
Ahmeturas Hilalcemalettin normal yapamam gibi geloyr panik atak var bende her an herseye takiyrm bu zamana kadar iyi geldim smdi sizde sezeryan gunnden bahsedince neye gore karar verdniz taleb mi etniz diye aorayim dedim 👋🏼👋🏼
Cnncyn Doktorum 16 Eylül 38+5 te alalım dedi.biz eşim ile 2019 yılına uysun diye 19 Eylül istedik doktor olur dedi.tam 39+1 de alacak inşallah tabi kısmetse 😊
Bebisim001 Bizde 31 agustosda 38+2 de sezaryen olucaz biraz iri olduğumuz için zorunlu sezaryen dedi doktorumuz