Mliko6 Kızlar hareket hissietmiyorum diye gttim bebek çok şükür iyi kalpnatışları kilosu çok iyi ama doktor çıkarken midesine bidaha baktır dedi acaba neden sordum ama ultrasona git dedi korkuyorum :(