Ilaydamuslu
Kızlar 6+4 deyim sağ böbreğim çok ağrıyor daha doğrusu acıyor hareket ettikçe bişey batıyor yatarken de acıyor hareketsiz dururken bişey yok ara ara girip çıkıyor uyurken falan da ağrı giriyor sürekli kalmıyor ama gün içinde çok oluyor 2 gündür böyle daha öncesinde böbrek enfeksiyonu yaşadım ona benziyor ama bugün acile gidecektim gitmedim yarını bekliyorum geçmezse gidicem hemen telaşlanmak istemedim antibiyotik gibi şeyler de kullanmam. Daha önce sizin başınıza geldi mi ne tür bir tedavi uygulandı ben ilaç içmek istemiyorum çünkü. Yada 6. Haftalar da böbrek ağrısı normal mi ? 🧸🤰