_kbranr_33 ben ilk kontrolüme 7. Haftada gittim canım benimkisi ne zamandan beri vardı bende bilmiyorum hiç hamile kalmadan önce de muayeneye gitmemiştim yakın zamanda. Benim gittiğim doktor riskli mi diye sorduğumda riskliyse ameliyat olursun dedi sadece ben de korktum o an ama sonra biraz araştırdım hamilelikte olabiliyomuş bu tarz kistler.. ben salı günü özele gidicem inşallah içim rahatlaması için. Sen de imkanın varsa doktora görün yine de