Merviko3433 genelde girmez diyor herkes riskli evre bitmiş oluyor çünkü 36 dan sonra bana doktorum öyle demişti 32. Haftada kasılmalarım başladı ilaç başladık ama 36. Haftaya girince artık keselim gelirse gelsin dedi 36+4 üz şuan hala var ama doktorum umursamıyor gelirse karşılarız diyor