Merveminali Kızlar 38 haftalık hamileyim 1 cm açıklığım var yumuşama var demişti doktor ama herşey normal sancı 0 tık yok 🤔 2 3 gündür aşırı ishalim artık hal kalmadı sizce normal mi Doğum yaklaştı mı 🥴
Muallimehanim Merveminali İsgal doğum belirtisi diyorlar :) Bol bol hurma ye yürüyüş squat yap hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 😇
Beyzadncc Merveminali hayirlisiyla al insallah kucagina aciklik ne zamandir var bende 37+2 yim doktor bakmadi acikliga hic aciklik oldugunu hissediyormusun🙄🙄
Merveminali mary1709 ben bide nedense üşütmüş gibi hissediyorum karnım gur gur diyorum Doğum olmaz ya üşüttüm heralde 🥴
Merveminali Gldmesra inşallah canım benimde 7 Eylül normal istediğim için 14 Eylül’e kadar bekleriz belki dedi ama hayırlısı rabbimden
Merveminali Beyzadncc canım ben 37 5 iken su gibi bişe hissettim oda alttan bakalım dedi hemde çatı muayenesi olursun dedi o zaman baktı söyledi ama ben hissediyodum sanki çünkü akıntım çok fazlaydı ve sanki genişliyor gibi hissettim tuhaf bi his
Beyzadncc Merveminali ayy o akintiyi bende hissettim soyledim doktora ama kanalaa girmrmis bebek dedi su az az gelmez dedi bakmadi persembe cagirdi bidaha bnd3 hissediyorum bi farklilik ama emin olamiyorim🤷♀️🤷♀️
Humakusu Merveminali benim de vardı bağırsak problemim ishal ve guruldama doktorum salgın var dedi bana
Merveminali Beyzadncc olur mu canım benim öyle cok arkadasım sızıntı gibi yaşayıp suyu bittiği halde doktora gitmişliği var sende takip et sürekli
Kocaturk Benimde 36+5 normal gidiyor dedi doktorum 39a kadar bekliceğini söyledi çatı muayenesi yapmadı 39uncu haftada yapcagını söyledi eger sezeryan olursa gec kalmıs olmaz moyım yardım eder misiniz ilk hamileliğim ve asırı derecede rahim agrım var kasılmalarımda çıktı nst de
Merveminali Kocaturk Allah allah ama bana bi farklı doktor da o zaman yaparız demişti bende ya bu beni geçiştiriyor demiştim çünkü herkes erken olup ona göre seZeryan alıyor
Beyzadncc Merveminali suyun normal dedi persembe bakacak tektar bakalim saglikla alalim hepimiz kucaklarimiza insallahh😊😊🙆♀️
Kocaturk Merveminali bende yeni doğum yapan arkadaslarımla konusuyorum en fazla 37 haftada catı kontrolu olmuslar
Kocaturk Merveminali dogum için endişelerim var evet ama kasılmam oldugu anda catı kontrolu yapması gerekmiyor mu ben mi yanlıs düşünüyorum
Symm Kocaturk ilk bebegimde 38 de çatı muaynesi yaptılar özelde smdi devlete gidiyorm ne zaman yapar bilmem
Merveminali Kocaturk çok doğru düşünüyosun çünkü bazen sancıyı nstde anlayamıyorlar açıklık ilerliyor ben bi su şüphesiyle gittiğim halde muayene etti o zamana kadar açılmam ypk sanıyordum