Ascvk
Ascvk 31+3üm çok şükür iyiyiz canım. Artık herkeste olan genel şeyleri yaşıyorum bel, kalça ağrısı. Özellikle biraz yürüdükten sonra aşağı çöküyo sanki bebek ağrı yapıyor. Ha bir de sürekli acıkıyorummm :)) Doğum ne zaman olur bilmiyorum uygulama son 61 yazıyo ama onu görmek bile heycanlandırıuo ya erken gelirse bidee sanki hiç hazır değil gibiyim