Elatasci Kızlar 5 ay önce Doğum yaptım normal Doğum oldu fakat geçen ay 26 Temmuz da adet gördüm bu ay dün görmem gerekiyordu daha hiç Bisym yok sabahtan beri de sulu kokulu akıntı oluyor gecikmeden dolayı mi sizce enfkyn olabilir mi
Fasulye_annesi Elatasci enfeksiyon olabilir rengi yeşil ya da sarımtırak ise kadın Doğumcuya gitmeniz de fayda war geçmiş olsun