Havvaalshn Merhaba öncelikle 15 haftalık hamileyim 2 li taramada sadece ultrason ile bakıldı herşey normal dediği için kan vermedim 3 lu tarama sizce yapılmalı mi yoksa aynı ultrason ile mi kontrol edilmeliyim
Kovaburcu Havvaalshn nasıl hem ultrasondan bakılıyor hem kan veriliyor ?sen daha kan vermeden 3 lüye karar veremezsin ki
Minikmucizem_ Havvaalshn 2 liyi yaptirmadiysan 3 luyu yaptirman biraz sacma olur. Cunku dogruluk payi en yuksek olan ikiliymis 3 lunun yanilma payi daha yuksekmis
BurcuKrn BEnde ikili yaptıramadım 15 haftalığım haftaya doktorum gel üclü testini felan yapalım dedi bakalım insan merak ediyor ben ikiliyi yaptırmadım ama aklımda hep soru işareti gerçi Allah ne verirse hayırlısını versin eskiden bu testler mi vardı ..🥵
Havvaalshn BurcuKrn ya valla herkes aynı şeyi söylüyor zaten test yoktu hastaneye girmezdik kontrole diye Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🤗
Havvaalshn Kovaburcu ultrasonda ense kalınlığına vs baktı herşeyin normal olduğunu söyledi aynı zamanda kan vermemi istedi 2 li test için şuan 15+5 im ben
Fusel_yem 14 haftalık gebeyim doktorum 2li test istedi ben kendi isteğim ile yaptırmak istemedim açıkcası ne gelirse allahtan ters bir durum da olsa aldıramam çünkü 2liyi yaptırmadıysan 3lüye de gerek yok benim doktorum 4boyutlu ultrasonu yaptır orada herşey görünüyor dedi içini ferah tut rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin 🙏🙏☺️