Minikkimyager Selam kızlar bebeğimin kilo alması için neler önerirsiniz ?neleri denediniz kilo aldı bebişiniz önerilerinizi ve deneyimlerini paylaşabilir misiniz ?çok teşekür ederim ,sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah hep beraber 🙏🏽 ❤️
Nrsh 2 hafta önce kontrole gittiğimde 1 hafta geriden geliyor dedi doktorum zayıf kalmış demişti bana ceviz süt ayran muz et balık tavuk yumurta çiğ badem önerdi hepsini yaptım valla 2 haftada 600 grama yakın almıştı 🤭
Momzls Muzu ezip üzerine birde ceviz serpersen ohh hem ağzına layık hemde bebişin kilo kalır ❤️ Ee birde haşlanmış yumurtayı es geçmemek gerek
Aysenur3858 Kızlar bnden size tavsiye en güzel bebeğe besin yapan muzu ez içine cicibebe azda bal kat bunu püre haline getir ye bana hemşire dedi gerçekten 10 gün içinde 400 gr aldı bebeğm
deletedmom309 Cicibebe diyenleri görünce gözlerim ahan da böyle oldu 😭 Arkadaşlar maksat sadece kilo alması değil, sağlıklı bir şekilde beslenmesi. Şöyle düşünün; cici bebe yerseniz de kalori almış oluyorsunuz, güzel besleyici bir öğün yerseniz de. Aradaki fark; cicibebeyle bol şeker, karbonhidrat ve katkı maddesi giriyor vücuda; diğerinde ise size fayda sağlayacak besinler. Bebeklerimizin de bizim yediklerimizden beslendiğini düşünürsek, sağlıklı ve düzgün beslenmemiz elzem. Kemik gelişimi için kalsiyum ve magnezyum, beyin gelişimi için omega, ve bağışıklığı için vitaminlere ihtiyacı var bebeğinizin. Çok pasta börek yiyerek de 4 kilo bebek doğurursunuz, bence kilolu bebek doğurmak maharet değil. Ben ilk gebeliğimde protein ağırlıklı beslendim. Her gün iki bardak süt, bir büyük kase yoğurt, kahvaltıda kaşar peyniri, iki tam ceviz, bir avuç badem, günde bir muz, 1-2 hurma; haftada en az 1 balık, haftada 2 kez kırmızı et,hafta da en az 2 kez bakliyat tükettim. Bebeğim 4.980 gr 59 cm doğdu.
Ahmeturas Minikkimyager merhaba doktor bana kasar peynir yemeyi kes bebegin yeterince buyuk demisti yani bebegi kucuk olanlara kasar peynir oneriyoruz dedi ve ben artik hic yemiyrum doktoruna sorup kasar peynirine yoneblrsin 👋🏼👋🏼