Dilekbodur Selam kızlarr nasılsınız,bugün kontrole gittim doktor kıza benziyor ama soru işareti koyalım dedi,değişir mi sizce ya çok mu erken kusura bakmayın soruyorum ilk gebeliğim hiçbir bilgim alakam yoktu bu konularla yavaş yavaş tecrübe edinicem inşallah.Haftamız 12+1 şimdiden teşekkürler
Aysegnl51 Dilekbodur hemen inanma bence bazen değişebiliyor canim 14. Haftadan sonra daha net oluyor 😊
Dilekbodur sevval55 Hadi yaa bende kız değişmez sandım 😀Kız istediğim için kıza odaklıyım ama önce sağlık tabi kii
Mrwclkgl Ben 14.haftaya kadar kız biliyordum doktorum bacak arası boş dedi. 15.haftada erkek olduğunu söyledi👼💙
Dilekbodur Mrwclkgl Hayırlısı inşallah hakkımızda ben kız istediiğim için çok sevindim ama doktor soru işareti kesin değil dedi bakalım sağlıklı gelsin de inşallah hepimizin ki
Dilekbodur Emineemre Amin inşallah en önemlisi sağlıkla kucağımıza alabilmek cümlemize nasip etsin Rabbim
Aysegnl51 Dilekbodur bana da 12. Haftada erkek dedi ama daha gidemedim o zamann degismez diyelim madem😊👍
Dilekbodur Mervee07 canım senin daha karışıkmış durum vaziyet:) İnşallah rabbim sağlıklı bir şekilde gönlünde olanı versinn 😍
Dilekbodur Aysegnl51 HAYırlı uğurlu olsun canım Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🥰