Dilekbodur
Selam kızlarr nasılsınız,bugün kontrole gittim doktor kıza benziyor ama soru işareti koyalım dedi,değişir mi sizce ya çok mu erken kusura bakmayın soruyorum ilk gebeliğim hiçbir bilgim alakam yoktu bu konularla yavaş yavaş tecrübe edinicem inşallah.Haftamız 12+1 şimdiden teşekkürler