Mantar ve idrar enfeksiyonu olmadığına eminim kaşıntımı hindistan cevizi yağıyla geçirdiğimi söylemiş herkese önermişdim geçti diye 1 hafta ara verdim 2 gündür tekrar kaşınmaya başladım bugun farkettim ki genital bölgemin kenarlarında şişlikler oluşmuş sizce bu durum nedir tahrişden mi kaynaklanmıştır başka bişey olabilir mi hatta kaşındıkça uyuşuyorum başına gelen var mı ??