snsnm95 Kızlar 14+2 günlüğüz 🙏 2 gündür tansiyon düşüklüğü yaşıyorum . Bugün doktora gittim ve serum taktılar normale döndüm fakat yine düştü 9/5 e . Bu durumu yaşayan var mı ? Tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏
Ozzy snsnm95 benim normalde 11/7 civarıdır tansiyonum ama bu hamielliğimin başından bu yana hep 8/4 9/5 34. Haftama girdim. Doktorum herhangi birşey yapmadı hatta düşük tansiyon severiz biz yüksek olmasın diyor hep.
Sermec snsnm95 canım tansiyon düşüklüğü zararlı degılmış hamılelıkte yüksekliği cok zararkıymış benım hep tansiyonum 8 5 _7 9 yanı 9 5 i zor görmüşümdür bence sıkıntı olmaz dıye bılıyorum
Sumeyraerva snsnm95 kanin nasil acaba benim kanim dusuk oldugu icin tansiyonumu dusuruyodu kan aldim duzeldi tekrar yasamadim eger kanin dusukse oda yapabilir
Rneslihan Ben de aynı durum vardı . Doktorum 3 litre ve üstü su tüket dedi . Sakın tuzlu yemek gibi bir hata yapma dedi.
snsnm95 Ya bende sanki bayılacakmışım etkisi yaratıyor felaket bir mide bulantısı oluyor baş dönmesi çok kötü oluyorum . Ve bu 2 gündür böyle öncesinde hiç kusma bulantı vs bir problem yaşamadım sanki hamile değilmişim gibiydim
snsnm95 Ya bende sanki bayılacakmışım etkisi yaratıyor felaket bir mide bulantısı oluyor baş dönmesi çok kötü oluyorum . Ve bu 2 gündür böyle öncesinde hiç kusma bulantı vs bir problem yaşamadım sanki hamile değilmişim gibiydim
snsnm95 Ya bende sanki bayılacakmışım etkisi yaratıyor felaket bir mide bulantısı oluyor baş dönmesi çok kötü oluyorum . Ve bu 2 gündür böyle öncesinde hiç kusma bulantı vs bir problem yaşamadım sanki hamile değilmişim gibiydim