Alina_sevgi merhabalar 34 haftada doğum yaptım bebeğim şu an iki haftalık ve küvezde , hastanedeki doktor bebeğin kuvezde sırtüstü yatmadigini sürekli sağa sola kendini çevirdiğini söylüyor, bu bir sorun teşkil eder mi? Bugünde baş parmaklarını avuç içlerine büküp oynatmadigini söyledi, bu durumlar nörolojik bir bulgu mudur, bilgisi olan var mı? Doktor taburcu olacağı zamana kadar beklememizi istedi hastaneden çıkana kadar beklemeli miyiz, duyan bilen var mı acaba😔
Mr1517 Alina_sevgi Hiç bir bilgim yok Rabbim evladını sana bağışlasın , inşallah sağlıkla çıkarsınız beraber ordan ..🙏🏻