Nurrrrr444 Kızlar 23 haftalik hamileyim 2 haftadır yatarken dönmekte zorlaniyorm dönerken kasik agrim oluyo sizdede oluyomu
NeverTooLate Nurrrrr444 37. Haftaya gireceğim bende de aynı durum var özellikle zaman daraldıkça daha da zorlaşıyor bu durum.
Foto03 Nurrrrr444 bende 22+6 yım canım yaklaşık 1.5 haftadır yaşıyorum bide kaburga kesimlerin ağrıyor resmen 😥
Esradgc 37+4 üm dönmüyorum sol tarafa yatıyorum hamileliğim başından beri azıcık sırt üstü gibi yatayım derken aşırı ağrı giriyor kasığıma
Neslihan7153 Çok normal kızlar endişelenmeyin döndükten sonra olur fakat devam ediyorsa ağrı döndükten bir süreden sonra normal olmayabilir ama ama her döndüğünde agrı olur biraz sonra geçer
_kbranr_33 Kızlar bılgınız varsa yazın 8+4 günlügğm bgun aksama dogru sag kasıgımın yukarısı hafıf sert sol tarafımda yok normalmı acaba Tecrübelisinizdir hanımlar🙏🏻