Cren ftscebeci71 benimde 1 ayım kaldı bende kararsızım Kainat yada Almıla düşünüyorum lina diyenlerde var ama 🤔
Seda_123 ftscebeci71 Bizim daha cinsiyeti belli olmadan ismimiz belliydi Hafsa Mina koyucaz 😊 Tabi aklımızda mihrimahda vardı hafsa minaya karar verdik
Deletedmom0071 Beğendiğiniz isimleri küçük küçük kağıtlara yazarak kura çekebilirsiniz belki içinize siner 🌸
Yasmin37 ftscebeci71 oğlum olcağını öğrenmeden önce bunları beğenmiştim isim işi çok zor Allah yardımcın olsun🙈🥰
Gmz942 ftscebeci71 Doğa.. Eğer kızım olsaydı adı Doğa olacaktı fakat şimdi Balkan adında bir oğluşum olacak inşallah..