Gizem_miros 8 gun oldu dogum yapali sezeryan yerimin uç kısmı dikişin oldugu yer kızarmış basina gelen oldumu sıcaktan mi yoksa tehlikeli birseymi acaba
laraduru Gizem_miros önce kırmızı oluyo sonra mor sonra beyaz a yakın korkulacak bisey yok canım geciyo belli bi süre benim 11 ay oldu hala mor
Rabiaa05 Gizem_miros canim o kizariklik normal yapistirma yapiyorlar zaten benim bes ay oldu arada sizlama bile yapiyor geciyor sonra kendini hatirlatiyor arada ☺
Gizem_miros laraduru dikis yerimin uc kismi olmus canim dedim acaba sicaktanmi oldu diger taraflarda yok cunku enfeksiyondan korktum birazda agriyor oyuzden
laraduru gmzgsgs yani dikiş atmadılar bana deri yapıştırma aynadan bak istersen şahsen benimki öyle dikiş atmıyorlar en üst tabakaya öyle biliyorum yani ben