laraduru gebeliğin ilk haftalarinda 7. haftadayım 2. gebelik daha önce olmamıştı ya kokulu akıntı var yaşayan var mı neye bağlı oluyo koku rahatsız edici
Hll laraduru enfeksiyon belirtisi canm o hemen doktora git idrar kültürü tahlillerini yaptr ilac verecek düzelir. İlerlerse bebege zararı var. Simdiden gecmiş olsun😊
ekara laraduru kahverengi akıntı tehlikeli olabilir kanamanızmı var acaba? Kanama düşük tehdidi olabiliyor doktora en yakın zamanda görünün.
eylulunannesi Canım doktoruna söyle muhakkak tek içimlik bir toz verecektir, inanılmaz etkili birşey benimde başıma gelmişti. Onun haricinde bol bol su içip tuvalete çıkıyodum günlük ped kullanıyodum ve her girişimde değiştiriyodum ki ıslak kalmasın diye mantar da koku yapar ama sen akıntı da var diyorsan o tozdan verecektir doktoruna söylediğinde ismini unuttum ben şimdi
laraduru eylulunannesi tamam yarın pazar pazartesi gideyim o zaman bende daha gitmedim 8 e girsin öyle diyodum pazartesi ilk isim olacak
Birminiksusamtanesi laraduru benim 9.haftada olmustu gittim ilac vermiycem ilk 3 ay riskli dedi batikonla temizledi dr.um 12 haftadan sonra hala devam ederse o zaman fitil veririm demisti canim her ne kadar gebelerde kullanabilse 3 ay cok tehlikeli oluyormus bebek icin
laraduru Birminiksusamtanesi anladim kuzum zaten ben bu hamilelikte sinanamasam olmaz çok zordu diğeri bu da beli zor geçecek
Birminiksusamtanesi laraduru benimde tam tersi ilkinde hicbirsey yoktu bunda zorlandim baya ama saglikli olsunlarda katlaniyoruz birsekilde 🙂
laraduru Birminiksusamtanesi kesinlikle öyle valla ben anneliği kendinden alıp başka bi insan yaratma olarak tanımlıyorum artık
okyanustakibulut laraduru bendede var ve koku hassasiyetimiz kuvvetlendigi icin kimsenin duymadigi kokumuzu duyuyoruz ben idrar tahlili kan hepsini yaptırdım hepsi temiz çıktı normal bence bu dönemdeki vajinal akıntı sonuçta rahimde değişiklikler oluyor