seymaozkan
İşten iişe değişir canım o. Bende iş verenim ve hamileyim 12 saat çalıştım.şuan 37 haftalığım 5-6 saat gidiyorum işe. çalışanın konforunu gözeterek haklarını gözeterek 10 saat de çalıştırabiliriz.kendisi de isterse tabi. Yoksa işyerin iyi niyetli değilse sana 7.5 saatte 10 saatlik iş yığar.önemli olan iyi niyet. Benim personelim hastaysa gelmesin,kötü hissediyosa eve gidip dinlensin. Ben çalışarak zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. İşyeirnle aranı bozma zorlanıyorsan söyle inşallah yardımcı olurlarz