EngucluAnne Bugün tam 16 olduk çok şükür bikini ağdası yaptırdım ondan mı bilmiyorum karnimda farkli bir acı sanci var tarifini yapamıyorum ama uzansam da geçmiyor kanama lekelenme vs hiç birşey yok çok şükür ağda yapılırken bir sıkıntı olmuş olabilir mi yoksa tesadüf mü 😔
Turna20 EngucluAnne canım bazen gaz sancısı oluyor, ben de kafayı yicek gibi oluyorum diyorum bu ne ağrısı böyle diye sonra kendiliğinden geçiyor gaz sancısıdır. Klimalı ortamda kaldıysan o dokunmuştur. Bol su iç
EngucluAnne Hfzrmysa 14. Haftamda oluyordu ara ara ama geçmişti bugün de tesadüf ağdadan sonra olunca ters bi hareket mi oldu diye tedirgin oldum :(
EngucluAnne Turna20 çok afedersin bugün 2 kez tuvalete de çıktım gaz sancısı buna rağmen olur mu bilmiyorum klimalı ortamda da hiç kalmadım çünkü daha geçen hafta grip oldum çok zor atlattım inşallah geçer uyuyamıyorum çünkü:(
Hzlll Benimde aynı şekilde kasıklarda ağrı adet sancısına benzer ara ara batmalar uykumu kesecek şekilde olunca bugün acile gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı