Deletedmom0071 yaklaşık iki yıldır kullanıyorum hiç bir yan etki görmedim kullanma diyen kimse de görmedim. Karaciğer vb de başka şeylerden takipte hiç bi sıkıntı yaşamadım. FAzlasının idrarla atıldığını söylüyorlar o yüzden devamlı alınmalı ve erken başlanmalı ki hala ölçtürdüğümde fazla çıkmıyor toxic etkisi olan ilaçlar zaten ölçümde yüksek görülünce uyarılır d vit gibi. Folik asit kullanmadan nöral tüp defekti sorunu yaşamak var ve dünya genelinde gebelikte faydası kesin kanıtlanan tek vitamin. Diğer ilaçlar konusunda özellikle demir gibi etken maddesi 2 üç iken ek maddeler 10 a kadar uzanan gynoferon gibi ilaçlar için bunu yazmış
Olsanız haklı bulurum ama üzgünüm :/