Anemon33 sıkıntı yapma bişey olmaz Allah ın izniyle sadece kilo kaybı oluyor yeterince beslenemediği için benm oğlumda da vardı dok sezaryen dedi başka doka gittim normal doğum yaptım hiç bişeyde olmadı sadece dığum sonrası yavrum çok açtı şapur şupur süt içti bi iki ayda da toparlandı çok şükür üç buçuk kiloydu kordon dolanınca iki kiloya düştü ama çok şükür sağlıklıydı kilo olarakta hemen toparladı sıkma canını bi çok kişide oluyor