Ryhnn Merhaba kızlar bengi ters gelen normal yada sezeryan olan anneler varmı.merak ediyorum 33 haftadayız ama hala dönmedik. Gereken sancımin gelmesinden korkuyorum
espalp Ryhnn 34’te döndü bizim oğlan 🙏🏻 Dönme ihtimali var hala imkansız değil 🙏🏻 Ben de dönmeyecek diye düşünüyordum doktor döner demişti 💪🏻
hunilimom Ryhnn 35+4 de döndü kızım döner merak etme karnını ovala secde pozisyonu al günde 15 dışıma 3 set halinde merdiven in çık yürü inşalalh döner😍
Mervemehr Ryhnn 33 yarın bitiyo benim benim de makat geliş ama doktorum döner dedi daha bi kaç gün önce doktora gitmiştim. Dönmezse mecburi sezeryan olcaz sanırım di mi? Bu şekilde normal doğum olmaz tehlikeli
Ryhnn hunilimom secde pozisyonunu deniyorum günde 2 kere falan 2 dk lik yürüyorum hareketsiz biri değilim kızım inşallah dönerde beni stresten kurtarır. 🙄
espalp Ryhnn inşallah döner dönmezse de sağlığından önemli değil boş ver 🙏🏻 34’te dönerken o kadar zor döndü ki ben doğucak sandım kesin doğuma gidiyoruz dedim🤦🏼♀️ Sonra yukarda bi ayak yakalayınca anladım döndüğünü
Tz1 Ryhnn doktorum belki bebeğin kordonu kısa olabilir ve kendini çeviremiyordur dedi o yüzden dönmez diye düşünüyorum
Ryhnn 36. Haftaya kadar dönmezse doktorum sezeryan.gunu bakacağız dedi öncesinde de sancili olursan üniverste hastahanesine git dedi🙄🤭
Ryhnn 36. Haftaya kadar dönmezse doktorum sezeryan.gunu bakacağız dedi öncesinde de sancili olursan üniverste hastahanesine git dedi🙄🤭
Mervemehr espalp ya ben neresi nerde anlayamıyorum. Top gibi bişey var o kafasıdır ama ayakmış elmiş anlamıyorum. Çok cahil kaldım sanırım :))
espalp Mervemehr ayakları aşağıdayken ağrıdan doktora gitmiştim o acıyı bildiğim için ayakların yerini anlayabiliyorum. Kafası baskı yapıyo şimdi aşağıya ama yine de ayaklar gibi değil😂
Ryhnn Mervemehr doktorda bana bu hafta ultrasonda gösterdi burda kafası ayağı sırtı diye ama şekil değiştirdi mi acaba bilemiyorum iste
Mervemehr Ryhnn ben gösterse bile çok anlamıyorum ama bu hafta bi göbeğimin sağ bi sol tarafında toplanma sertleşme oldu acaba dönmeye mi çalıştı ya da döndü mü gidince öğrencem artık :)
Seyda_syd Ryhnn benim rahmimin üst kısmı kalbin üst kısmı gibi m şeklinde zaten ultrasonda belli oluyor
Denizgiller Bizde 35 haftadayız dönmedi hala bide suyum fazla doktor 2 haftaya dönmezse sezeryan dedi su fazlalığı da kötü bişey savit durmuyor içerde bi sagda bi solda