Vera18 Kızlar 22. Haftadayım ilk gebeliğim bebeğimin hareketlerini 20. Haftada hissettim hatta üst üste 3-4 gün düzenli olarak hissettim. Geçen hafta kontrolüm vardı doktorum her şey yolunda dedi bebeğin hareketlerini hissetmeye başladıysan bu haftadan sonra düzene girer dedi ama ben 5-6 gündür hareketlerini hissetmiyorum daha fazla hissetmem gerekmez miydi neden durdu 😔 şu aralar biraz koşturmacalıyım ondan olabilir mi?
hevesyyy Vera18 o haftalarda normal canım 28den sonra düzene giriyor. tam net olarak 30. haftalarda hissediyorsun
Zynptly Ben de 18. Haftayla birlikte hissetmeye başladım ama şimdi 20. Haftam bitiyor ve daha az hissediyorum. Senin gibi biraz korktum. Geçen uygulamada bu haftalarda bebeğin favori pozisyonuna geçtiği yazıyordu. Şimdi ona yoruyorum belki pozisyonu hissetmemiz için çok elverişli değildir. Büyüyüp teri daraldıkça daha çok hissedeceğiz☺️ Endişelenme❤️
Vera18 Zynptly inşallah canım benim 😊 uzun zaman hissetmeyi bekleyip tam hissetmişken durunca insan ister istemez tedirgin oluyor uzanıp bekliyorum bazen inşallah en kısa zamanda düzene girer 🌺