Neslihancoskun bu konuda tecrübe yaşamış biri olarak diyorum kesinlikle yapın.benim ikinci gebeliğimde devlete gidiyordum ne benim ailem de nede eşim in ailesinde şeker hastalığı kesinlikle yok kilom çok düşük tatlı ile aram en fazla birkaç tane kaymaklı bisküvi yerim.doktor yap dedi yaptım ilk gebelikte çıkmayan şeker ikinci gebelikte yüksek cıktı fakat devlete ki doktor yine hiç farketmemiş bunca zaman birgün özele gittim gittim doktor çok iyidi ultrasonla bakar bakmaz bebeğin karın çevresi 3 hafta önde dedi şeker vurmuş dedi kalktım devlete gidince ordaki doktora söyledim aa evet doğruymuş diyor.çoğu kişi inanma yok öyle birşey dese de bebeğim erken acil sezeryan oldu ve göbeği kocamandı özelde ki doktor haklıydı bi kilo sadece göbeği vardı şuan beş yaşında eskisine göre daha iyi ama yine sis daha..