miniknokta Canım bende detaylı ultrason İçin çok araştırdım mert kazandıya gidecektim ücret çok fazla geldi Alsancak MR yaptırdım. Ama tepecikte perinatoloji bölümünde İbrahim bey var ismini yanlış hatırlamıyorsam o doktor çok iyi ona gidebilirsin arkadaşımın çocuğuna down sendromu riski var demişlerdi o doktora gitmiş çok memnundu bende suyum az diye gittim çok iyi ve çok tercih edilen doktor ama söyle bir sıkıntı var ben sabah 4 te sıra almaya gitmiştim sırada bekleyen bayanlar detaylı ultrason İçin gün içinde sadece üç kişi bakıyorlar demişti tepecik için