NihanMine çok zor canım ben çalışıyordum işi bıraktım, Allah yardimcimiz olsun ilerleyen zamanda insallah daha kötü olmaz, ev işi olarak yemek falan yapiyorum ama temizlik süpürmek yapamiyorum onları eşim yapiyor sagolsun çünkü ben yapinca ağrıdan uyuyamiyorum, hamileligin tadini cikartamiyorum agrilardan insallah bu gunler hemen gecer saglikla yavrularimiza kavusuruz ❤