Simadumann Kızlar 39 hafta oldu. Sezaryen kesinlikle istemiyorum(mecbur kalmadıkça) ve artık doğuramayacağımı düşünüyorum. Hamileliğim boyunca hiç yatmadım. Yatarsam normal doğuramam diye düşündüm hep. Her hafta evimin temizliğini kendim yaptım camlarımı sildim hiç bişeyi atlamadım. 37 haftaya kadar çalıştım bolbol yüzdüm. Son iki haftadır sürekli squat yapıyorum perine masajı yaptım çömeldim yerleri sildim. 11hurma kaynatıp suyunu içtim hurma yedim. Ya ben daha ne yapayım. Ne kasılma, ne nişan, ne açılma, ne yumuşama hiç bi belirti yok. Korkuyorum doğuramıcam diye. Bütün çevrem benim erken Doğum yapacağımı düşünüyodu hergün arıyorlar daha doğurmadın mı diye. Foruma giriyorum herkes doğurmuş. Millet karnıma bakıp ‘ooo daha çok var karnın İnmemiş’ diyor. Karnıma dokunup anlatıyorum oğlum yavaş yavaş gel artık diyorum hiç takmıyor bu çocuk beni. Siz nasıl doğuruyorsunuz allah aşkına ben neyi eksik yapıyorum bi tavsiye verin
Simadumann Doktorum eğer 40 a kadar gelmezse suni sancı deneriz takma diyor. Suni sancıyla açılma olmazsa sezaryene alırız ozman diyor. Nasıl takmıcam herkes doğurdu bi ben kaldım gibi hissediyorum. Foruma nezaman girsem 38 haftada şöyle doğurdum böyle doğurdum yazıyor
M1213 Canim acelen ne 😂 benimde ayni oyleydi ne yapiyodum gelmiyodu cok sukur 41. Haftada geldi bi sabah uyandim sancim vardi ama asiri degil oyle hastaneye gittim 2 parmak kadar acilmam vardi doktor git yuru bi saat sonra yine gel dedi ama ben eve geldim 10 dakika sicak suyun icinde oturdum tam hastaneye giderken sancilarim cok sert oldu dayanamiyodum 1 saattz 1cm acilmam oluyodu ilik suda otur 10dk falan gunde
Simadumann M1213 çok sıkıldım bekle bekle 😂 izlemediğim dizi kalmadı herkes arayıp duruyor doğmadı mı diye 😄 forumda benle aynı haftalarda olanlar hep doğurdu nasıl acele etmeyeyim 😂