Sermec anliyorum canim..bende de aynisi olmuwtu.bulantilarim ve koku hassasiyyetim bir anda kaybolmuwdu.o zaman ogrenmiwtim bebegimin geliwemedigini..ancak sen kendini hic korkutma.aksine cok guzel duwun.her kesin yapisi farkli kuzum.her wey farklilawa biliyor.onun icin hic takma kafana.