EbruSmrts hicbir sorunun yoksa seninde bebeginde doktor zaten sana soyluyor normal hersey normal dogum olucak ama eger bir sorun varsa doktor diyor sezeryan olucagini zaten, mesela ben 9 ay boyunca hatta dogum masasinda bile normal dogum dedi doktor 18 saat bekledim normal dogum olucakti hersey normaldi taki 30 dakika icinde atesim cikti bebegimin kalbi hizli atmaya basladi kaldiramadi benim atesimi acilen sezeryana aldilar beni ne olucagini bilemeyiz boyle seyleri doktorlar daha iyi biliyor