Begumoguz Merhaba arkadaslar mucizem hic beklemedigim zamanda geldi ogrendigimde 4+2 di kan verdim 705 ti doktor haftaya bidaha gel dedi ve o zaman 5+1 oluyorum kese karindan gozukurmu sizce ilk gebeligim. Birde gogusler disinda baska bi belirtim yok
34-tugba Begumoguz gözükür merak etme ben 3 haftalıktım hiç bir şey gözükmedi ilk kesesini gördük sonra da canlı olup olmadığını çok şükür Suan 24 haftalığız kalbini temiz tut
Ayaf Begumoguz hayirli olsun canim😍😍 inwAllah sag salim alirsin kucagina🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Evet kese gozuke biliyor o haftalarda..ben 6haftada kalp atiwini duydum.altdan diyil ustden ultrasonla.
Begumoguz Badevehande Dilkk bakalim benim doktor nerden bakicak bazi doktorlar vajinal bakmiyor ya. Insallah gorurum yaa
Begumoguz 34-tugba ben 4+2 di karnimdan bakti bisey gormedi daha yoktur ztn tüplerdedir dedi. Bidaha haftaya cagirdi. Insallah o zmn gozukur.
Deletedmom2224 Begumoguz evet bende 4+4 te görüldüğüne çok şaşırmıştım zaten 😊 ilk bebegimde 5. Haftanın sonunda doğru kese görünmüştü bu erken göründü ama herkeste bu kadar erken görünmüyor 😊