Derya35 Selam arkadaşlar 8 haftalık hamileyim sigara kullanmıyorum ama nargile içmek istiyorum. Zararlı olur mu içen var mı hiç?
Cookie_the_pomy Derya35 çektiğin her madde kan yolu ile bebeğe geçiyor. Minicik cenin gelişmek için oksijen e ihtiyaç duyarken bol bol katran ve karbondioksit yazık değil mi 🥺
Busra006 nargilenin sigaradan daha zararlı olduğunu duymuştum araştır istersen canım sende, bana kalırsa içmemelisin daha çok küçük bebeğin bu tarz şeylerin riskli olduğu bir dönem hamilelik
DeryaKuzusu Sakın canım.. Hele ki nargile aromalı olduğu için kaç paket sigaraya bedel. Zamanında çok araştırmıştım. Bazen benim de canım çekiyor önceden içerdik eşimle nargile ama engel oluyorum kendime. Gitmiyorum nargile yapan mekanlara canım çekmesin diye 🤭
Mskywalker Ay ben de sigarayı bıraktım. Nargile de asla içmem ama burnuma bir güzel kokuyor. Tabi asla içmeyeceğim ama insanın canı çekiyor yahu 🤓