Elisasara Kullanabilir rahatlıkla.250 ml çok büyük bence,ileriki aylarda almanız daha mantıklı.biz şuan 11 aylığız hala 250 ml’lik bir şey içmiyor yeni yeni 180 ml mama vs içmeye başladı.o yüzden ilk aylarda bulunmasının bir yararı yok diye düşünüyorum.Küçük boyutlular uzun süre işinizi görecektir.