mebrure2019 merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim dr um karin cevresinin 2 hafta geriden geldiğini söyledi boyle bir durum yasayip düzelen var mi
Prensimvarrr mebrure2019 Canım merak ettim yeni mi farkedildi 2 hafta geri olması daha önce kontroller de belli olmadı mı ? 1 2 hafta geri olması çok sorun edilmiyor diye biliyorum. Beslenmene dikkat et muz , süt , kaşar peynir ye farkı göreceksin..
Konul_Nilay mebrure2019 benimde 29+4de 2 kaftan geriden geliyo kilosu küçük dedi.pazartesi ultrasona gitcem yiyorum tüm gün bakalım nolcak
Ysmgns mebrure2019 banada dün doktorum soyledi 1 hafta gerilik var karın çevresinde dedi süt ve ürünlerini sevmiyorum ama dün eşim alışveriş yaptı şimdi bebeğin gelişimi için yemek zorundayım doktor 3 hafta sonrası sorun takma dedi ama takıyorum
mebrure2019 Prensimvarrr daha ilk defa bu hafta oyle birsey soyledi dr normalde hep haftasıyla uyumlu gidiyordu
Prensimvarrr Anladım 26 hafta da aynı sorunu bende yaşadım 2 hafta gerideydi. Dikkat ettim yediklerime hiç sevmesem bile yumurta yedim. Kuru yemiş ceviz badem falan sonra ki kontrolde haftasını yakalamıştı. Sana da tavsiye ederim..
1ogrencianne mebrure2019 tüm ölçümlerde 2 hafta gerilik normal kabul ediliyor. Gelişim geriliği göstergesi değilmiş yani içinizi ferah tutun. Beslenmenize dikkat edin ama genetik genelde. Eşiimin kuzeni 6-7 ay kusmuş hiç beslenememiş ona rağmen bebeği kilolu doğdu. Yani zayıf olması da bi kusur değil