Tz1 Ben gittiğim devlet hastanesinden çok memnunum🙏🏻 Her şey normal ilerlerse doğumu da orada yapacağım inşallah, özele de gidiyorum ayda 1 kontrol için ama devlet hastanesinde daha huzurlu hissediyorum kendimi gittiğim özel bana bu kadar rahat hissettirmiyor🙁